Здравейте!

Приветствам Ви с ДОБРЕ ДОШЛИ в блогът на SLAVEI!


четвъртък, 29 ноември 2007 г.

Ако имаш вяра...





" Ако искаш, Господи прости!

Ако можеш, Исусе очисти! "
Тез` прочувствени молби
излизаха от страдащи устни!

И отговора бе готов,
пълен с толкова любов:
" Ако можеш повярва - прогледни!
Ако имаш вяра - проходи! "

Отекват тези думи във съзнание
и възвестяват края на едно страдание!
Като звън камбанен разнасят се навред,
даряват нов живот за мене и за теб!

Тези святи думи, изречени
отпреди толкова години,
актуални са и днес!
Това е най-пречудна вест!

Тях изрече ги Христа -
Спасителят на човешката душа!
За да ни избави от смъртта,
да имаме живот във Вечността!

И радваме се много ний на тях,
че освобождават ни от грях,
че ни носят облекчение -
във тях е нашето спасение!

Изцелени сме от болестта,
от мъката, от тежестта,
от бремето, което ни гнети,
от болката, която ни души!

И днес гласът на Господа гърми
и посланието Му гласи:
"Ако имаш вяра в мен
силен ще си всеки ден!

Ако имаш вяра в Мен
със свобода ще си дарен!
Вярата ти те спаси
иди си и не съгрешавай вече ти!

Ако имаш вяра ти
в молитва прибегни,
благодари и прости
и повеленията Ми пази!

С вяра чакай всеки ден
да се сбъдне определеното от Мен!
С вяра Ми се поклони
и очаквай чудни дни!

И няма да поддадеш се на страха!
Ще се изпълваш с Любовта!
Вярата ще те крепи
през трудности и през беди!

И вярата си не предавай!
Със смирение и вяра на Мене уповавай!
Със вяра има изцеление!
Чрез вяра истинско е поклонение! "

Така Авраам победи,
сред приятелите на Бог се нареди!

Със вяра Йов не се предаде
и своя Господ не предаде!

Със вяра Йосиф се пребори,
прелюбодейство той не стори!
В тъмница беше хвърлен той,
но остана верен на Бога свой!

Защото вяра имаше в сърце
и стоеше твърдо и добре
знаеше, че Бог ще го спаси,
сега в затвор да е дори!

Със вяра Данаил влезна,
между лъвовете попадна,
но Бог затвори челюстта
на хищниците във рова!

И царицата Естир
моли се и най-подир,
със вяра при царя влезе смело
и изпълни свойто дело!

Хей човече, вяра имай ти
и знай, тя ще те спаси!
И донесе ти нов живот,
и правдата, и трайният имот!

2 коментара:

Анонимен каза...

Хей...cara mia...страхотно е ...!!!
Чудесно послание...с прекрасни, насърчаващи примери от Словото Божие...!!!Много ми харесва...!!!:)
И много точно и вярно -
" И днес гласът на Господа гърми
и посланието Му гласи:
"Ако имаш вяра в мен
силен ще си всеки ден!" !!!
Така е наистина...!!!
Чудесна си...така да знаеш...!!!:))
Щастлив и прекрасен ден от мен...
от Бог благословен!!! KISS :)*

Slavei каза...

Благодаря, cara mia...най-искрено ти благодаря...:)
За топлотата, светлината и красотата...за цялата положителна енергия, която изпращаш към мен, миличка!
Ти си чудесницата...тииии...:)))
Топло и сърдечно те прегръщам!:))***