Здравейте!

Приветствам Ви с ДОБРЕ ДОШЛИ в блогът на SLAVEI!


вторник, 20 ноември 2007 г.

През сълзи...се усмихни!

Когато много те боли...
Светлинка като не виждаш ти дори!
Когато облак засенява
и мрак в душата пропълзява...
Когато сили нямаш ти
и връхлетят те урагани и беди!
Когато паднеш от стрели
от "приятели добри"... дошли!
Когато болест сполети...
Когато отчаян си, обезсърчен
тъжен, сам, сломен
от думи зли ранен...
Когато някой ти изневери
и сърцето ти, кърви...кърви...

Когато много, много те боли...
Не се отчайвай, силен си, помни
на Живота през сълзи се усмихни
и знай, че в този свят голям
Някой те обича, нейде... там!

Имай вяра, запомни -
през всички трудни, тежки дни
вярата ще те спаси!
Вярата в Доброто, в Любовта,
вярата в Твореца на света!

2 коментара:

Анонимен каза...

Хей,cara mia..... прекрасно е...!!!
Много,много е насърчаващо...!!! :)))
... И мисля,...че винаги,винаги трябва да си припомняме тези думи -
" и знай, че в този свят голям
Някой те обича, нейде... там " !!!
Чудесно е миличка...!!!
Много KISS от мен...!!! :)))***
Бъди благословена... завинаги...!!!

Slavei каза...

Хей, кара миа...много съм радостна...и знаеш ли защо?
Защото знам, че си искрена и ми казваш истината...и това много, много радва сърчицето ми...:)
Благодаря ти за словата, които са толкова насърчителни и ободряващи за мен!
Изобилни благословения и за теб, миличка!!!
Хубав да е денят ти!:)))**