Здравейте!

Приветствам Ви с ДОБРЕ ДОШЛИ в блогът на SLAVEI!


неделя, 17 февруари 2008 г.

Към върха


По пътя прашен и трънлив

със теб Приятелю мой
невидим, мълчалив,
вървя...ден след ден...
Понякога уверено, щастливо,
друг път с сърце натежало...колебливо...
Без ропот, без излишна суета,
ей тъй...с приведена глава
търпеливо...все напред вървя...

Застигат ме и бури и беди.
Пълнят се очите със сълзи.
Вятър вее срещу мен.
Огън ме изгаря някой ден.
Друг път озовавам се във плен
на някой хищник разярен.
Но...Приятелят до мен
спасява ме от всяка буря и от плен
и аз вървя по пътя...ден след ден...

Неусетно изнизват се край мен
и пролетния топъл ден,
и нежната, и тиха есен
преминава в студ и хлад,
а после жега...зной...и пак
аз вървя...вървя...бавно към върха.

И тъй минават ден след ден.
Ту в радост...песен...смях...
Ту в грижи...сълзи...гняв...
Но аз не спирам...все вървя
със поглед, вперен към върха.

И тъй ще бъде всеки ден.
Кога с усмивка, с лекота,
кога със болка и тъга,
ще премина през света
и вярвам... ще достигна
свойта цел...върха!


Автор - Jim Warren

3 коментара:

Анонимен каза...

Хеййй....Пепиии....страхотно е....
кара миа.....!!! :)))***
Мнооогооо....ми харесвааа...! :)))
И...казвам - АМИН...на ей това... -
" и вярвам... ще достигна
свойта цел...върха!" .....!!!
...........
" И Господ ще издигне Своя глас велик!
И ти ще имаш песен във нощта...!
Ела на планината,при Господа -
виж Неговата Слава и Мощ... " !!!
.................
Поздравявам те с тези думи...които
са част от една прекрасна песен...
Бъди благословена,миличка...!!!!!!
..... :)))))***

Slavei каза...

Привет, Дани!:)))
Благодаря за жизнерадостното настроение и насърчението, което носиш със себе си!
Ти си прекрасна!:)))
........
Благодаря ти за поздрава!
Чудесна е песента...знам я...
Но отдавна не съм се сещала за нея...
Благодаря ти, че ми я припомни!
Бог да те благослови, мила! :)))

Анонимен каза...

Браво!